Дослід поступово посідає усе більш вагоме місце в системі навчання. Учень, який отримує знання про природу, сидячи у класі за партою, і учень, який засвоює знання про природу, спостерігаючи та досліджуючи об’єкти довкілля, розвиваються по-різному. Дитина переймається навіть маленьким дослідом, якщо вона зробила його сама.
Учень 5 класу Антоній Самборин під час вивчення теми: «Рослини і тварини» з природознавства провів дослідження впливу температури, світла і вологості на проростання насіння. За умовами завдання учні повинні були дослідити проростання насіння квасолі. Проте з дозволу вчителя учень замінив насіння квасолі на насіння сосни звичайної (Pinus sylvestris). Дослід дав позитивні результати. Маленькі сосонки проростають та чекають висадки у відкритий ґрунт, де будуть рости протягом 2-х років, до висадки на постійне місце.
Успіхів юним дослідникам!
|