Екологічне виховання є одним із пріоритетних напрямків діяльності нашої школи, яке розпочинається ще з початкових класів. З цією метою у школі постійно проводиться пізнавальна робота (екологічні бесіди, ігри – подорожі, конкурси загадок про природу), просвітницька робота (конкурси малюнків і плакатів на екологічну тематику, "Поетична майстерня" (складання віршів про природу)), практична діяльність(“Мій двір – моя турбота”, "Їдальня для птахів" (виготовлення годівниць і будиночків для птахів), озеленення класу. Протягом зими учні 2-4 класів підгодовували птахів із годівничок зроблених власними руками і розміщених на шкільній території.
У середніх класах метою такого виховання є усвідомлення учнями масштабів екологічної кризи, знання й розуміння причин і наслідків негативного впливу людства на навколишнє середовище, формування нового типу мислення, вироблення нових ідей зі збереження довкілля, посильна практична діяльність, спрямована на виявлення нагальних проблем і покращення стану природного середовища.
Учні постійно на уроках географії отримують творчі завдання по розробці проектів, щодо раціонального використання природніх багатств та збереженню навколишнього середовища, розробляють план дій та проводять акції.
Під час екскурсії "Рідними стежинами" школярі посильно очистили береги Супою від сміття.
Щовесни учні проводять акції «Посади дерево», «Зроби село кращим»; вчителі організовують святкування «Всесвітнього Дня Землі».
Безстроково триває акція по збору відпрацьованих батарейок "Здай батарейку - збережи довкілля"
Учнями 9 класу було проведене соціологічне опитування населення з метою виявлення рівня екологічної свідомості, культури населення та збору конкретних пропозицій щодо покращення екологічного становища населеного пункту. Результати опитування найближчим часом будуть вивчені та опрацьовані з вчителем географії Самборином І.М.
|